Nissan gebruikt de kracht van digital out-of-home met een originele campagne op de LED Wall van Urban Media. Deze actie die zichtbaar is tot 26 januari, vestigt de aandacht op de uitbreiding van de garantie van het merk tot maximaal 10 jaar.
Bij Nissan heeft gemoedsrust geen prijs. Daarom biedt het merk tot wel 10 jaar zekerheid dankzij hun exclusieve garantieprogramma, Nissan MORE. Om dit te promoten lanceert Nissan een innovatieve DOOH-campagne in samenwerking met Urban Media en Clear Channel. Deze actie, achtereenvolgens zichtbaar in de stations Brussel-Centraal, Antwerpen-Centraal en Luik-Guillemins, maakt gebruik van een LED Wall die voorbijgangers filmt en hen verouderd met behulp van een filter.
Zo vangen ze een glimp op van hun toekomstige uiterlijk over 10 jaar en wordt tegelijkertijd de duurzaamheid van de Nissan-garantie benadrukt. De boodschap is duidelijk: “Uw Nissan zal er over 10 jaar nog steeds uitzien als nieuw.”
“Nissan MORE biedt een uitzonderlijke dekking aan onze klanten, waarmee we onze belofte om voor hen te zorgen waarmaken en een serene rijervaring garanderen. Innovatie en de wil om verwachtingen te overtreffen zitten in ons DNA, waardoor we onze klanten maximaal van dienst kunnen zijn. In een markt waar consumenten op zoek zijn naar meer producten en transparante aanbiedingen, lanceert Nissan tot 10 jaar garantie voor totale gemoedsrust,” verklaart Jérôme Saigot, Managing Director Nissan Benelux.
Met een combinatie van humor en technologie spreekt deze campagne reizigers aan en versterkt ook het imago van Nissan als een betrouwbaar en vooruitstrevend merk. De geselecteerde stations, die tot de drukst bezochte van België behoren, bieden maximale zichtbaarheid en directe interactie met een breed publiek.
“Dankzij interactieve en immersieve technologieën trekken we de aandacht van reizigers en versterken we het vertrouwen in de kwaliteit en duurzaamheid van onze voertuigen. Deze 360°-campagne ter gelegenheid van de saloncondities in januari toont ons engagement om innovatieve en betrouwbare oplossingen aan onze klanten aan te bieden,” legt Julie Engelborghs, Marketing Director Nissan Benelux, uit.
De campagne loopt tot 26 januari en is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Nissan, Billups, TBWA, Yondr, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s