DS Automobiles denkt groots en onthult haar nieuwe compacte 100% elektrische SUV in een innovatieve communicatiecampagne met als doel de stedelijke omgeving te verbeteren.
Het nieuwe DS 3 CROSSBACK E-TENSE model wordt in het hart van Brussel (Zavel) en Antwerpen (Nationalestraat) tentoongesteld op twee gigantische zeildoeken die uitgerust zijn met de revolutionaire theBreath® technologie, een technologische innovatie ten dienste van het milieu, voorgesteld door Urban Media en Clear Channel.
Het theBreath®-effect
theBreath®, méér dan een gewone reclame, verbetert aanzienlijk de luchtkwaliteit. De dichtheid van gebouwen in stadscentra creëert een “urban canyon”-effect, gedefinieerd als de ruimte met uitzicht op de straten tussen deze gebouwen. In deze ‘stedelijke canyon’ verzamelen zich allerlei soorten vervuilende stoffen die door diezelfde gebouwen en auto’s worden uitgestoten. theBreath® is gemaakt van een innovatief materiaal en functioneert als een gigantische luchtfilter in het hart van de stad. Het systeem pretendeert niet een einde te maken aan de luchtvervuiling maar ondersteunt bij de oplossing van het milieuprobleem.
Avant-garde en impact
Een oplaadpaal en een verlichte kabel kleuren de twee megabanners om de 100% elektrische dimensie van de DS 3 CROSSBACK te benadrukken,
Aude Raffi, Communication Manager 360° DS Automobiles Belgium: « Met deze out-of-the-box actie willen we de 100% elektrische versie van de DS 3 CROSSBACK echt in de kijker zetten door hem een goede zichtbaarheid te geven op strategische locaties. Het Autosalon is natuurlijk de ideale gelegenheid om onze positionering te bevestigen. De elektrificatie van onze DS modellen, staat centraal in onze strategie en dit vanaf de geboorte van het merk in 2015. Het innovatieve karakter van de campagne toont veel gelijkenissen met de premium positionering van de DS 3 Crossback E-Tense. Niet alleen is de wagen 100% elektrisch maar is hij met zijn technologie zijn tijd ver vooruit.»
De actie is het resultaat van een samenwerking tussen DS Automobiles, Maxus, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos