Nadert de vakantie zijn einde? Niet helemaal! Clear Channel laat je de wereld rondreizen met deze internationale zomercampagnes. Op het programma staan creativiteit en DOOH voor een veelbesproken dosis inspiratie.
Clear Channel Zwitserland
Fleurop
Voor Moederdag zond Fleurop een teaser uit op alle zeven Clear Channel-schermen in Luzern een paar dagen voor het evenement. Op de dag zelf werd een Clear Channel paneel speciaal uitgerust met vazen om duizenden rozen uit te delen. Bekijk het filmpje
Clear Channel UK
Le Col
Le Col en Strava zijn een samenwerking aangegaan om een briljante DOOH-campagne te leveren op Clear Channel-schermen in het Verenigd Koninkrijk tijdens de Ronde van Frankrijk. De Strava-gegevens van de renners die zich voor de Le Col-uitdaging hebben aangemeld, zijn per categorie en provincie ingedeeld en op de schermen weergegeven, zodat de renners in realtime de vorderingen van hun stad ten opzichte van andere steden kunnen zien. Ontdek de case
Clear Channel Zwitserland
Nivea
Beiersdorf lanceerde op de Clear Channel schermen in grote Zwitserse steden een DOOH-campagne om de aandacht te vestigen op bescherming tegen de zon tijdens de hittegolf. Voorbijgangers werden geïnformeerd over de huidige UV-index in elke stad met live gegevens en werden attent gemaakt op de gevaren van huidkanker. Bekijk het filmpje
Clear Channel Denemarken
Pepsi
Bij onze Deense buren werd Pepsi 100% share of voice gegeven op de digitale schermen van Clear Channel in de shoppingmalls. Voor een sterke impact lieten de schermen, gekleed in de merkkleuren, een strendy muziek horen in de meest bezochte winkelcentra van Denemarken.
Clear Channel Finland
Valio Oltermanni
Het zuivelmerk Valio Oltermanni® heeft een dynamische “Back to School” campagne opgezet ten dienste van schoolkinderen. In Helsinki werden twee Clear Channel digitale schermen uitgerust met radars. Afhankelijk van hun snelheid werden de chauffeurs gefeliciteerd met een bericht of werd hen aangeraden om te vertragen voor de veiligheid van de schoolkinderen. Bekijk het filmpje
Clear Channel Internationaal
Pride
Clear Channel heeft zijn steun betuigt aan de LGBTQ+ beweging tijdens de Gay Pride in het Verenigd Koninkrijk, in Europa en de Verenigde Staten, in samenwerking met verschillende adverteerders. Gedurende enkele maanden toont Clear Channel met trots de beroemde regenboogkleuren op zijn billboards en schermen met eenvoudige maar gewaagde berichten. Bekijk het filmpje
Clear Channel Singapore
Singapore Airlines
Singapore Airlines bood pendelaars een spectaculaire blik op het Northern Territory van Australië met haar creatieve installaties op de OOH-media oplossingen van Clear Channel Singapore. Een echte duik in het hart van de ongelooflijke natuur van Australië.
Clear Channel Nederland
FC Utrecht
Om de aandacht te vestigen op de start van het seizoen en de abonnementen van FC Utrecht, heeft Clear Channel Nederland een bushokje in de binnenstad van Utrecht omgetoverd tot een echte clubbank.
Clear Channel Frankrijk
Partouche
In Frankrijk stelde Partouche een gigantisch interactief spelsysteem voor om het verkeer te stimuleren naar het Casino du Palais de la Méditerrané.
Clear Channel Nederland
Jumbo floatsuit
Tijdens de Tour de France lanceerde de supermarktketen Jumbo zijn “floatsuit” die werd aangeboden met de aankoop van promotionele producten. Verschillende locaties langs de kust werden daarom uitgerust met het pak om de gebruikers in contact le laten komen met het product.
o2Factoring
In Utrecht verraste financiële dienstverlener o2Factoring passanten met een ‘munten bushokje’. Meer dan 4.400 munten werden bevestigd aan een schuilhuisje. De muntjes van 5 en 10 cent werden geleidelijk aan door voorbijgangers meegenomen, waardoor de boodschap van de poster eindelijk zichtbaar werd. Bekijk het filmpje
Clear Channel UK
Sainsbury
Sainsbury’s heeft de creatieve mogelijkheden van de DOOH perfect benut om de Tu lijn te promoten, via een dynamische weer-gerelateerde campagne. Afhankelijk van de weersomstandigheden en in real time waren er op de Clear Channel schermen verschillende belangrijke onderdelen van de garderobe op de spots te zien. Ontdek de case
Clear Channel Singapore
Halloween Horror Nights 9
Angstaanjagende OOH-campagne voor Halloween Horror Nights 9
Clear Channel Singapore
Toy Story 4
Walt Disney brengt de avonturen van Toy Story 4 tot leven met Clear Channel Singapore.
Clear Channel Denemarken
Rocketman
Spectaculaire lichtinstallatie voor de lancering van Rocketman in Denemarken voor United International Pictures.