De MINI Electric staat in de schijnwerpers in de nieuwste affichagecampagne van het merk met Clear Channel en Urban Media.
MINI wordt geshowd op dé Brusselse reclamevitrine, de drukke Generaal Jacqueslaan, en zet zijn elektrisch model in de kijker die is aangesloten op de voor de gelegenheid geïnstalleerde oplaadstations. Daarnaast wordt de visual getoond op alle grote formaten (digitaal en papier) van Clear Channel op straat en in stations, namelijk: de More O’Ferrall 36m² en 16 m² panelen in de stadscentra en grote Belgische steden, de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel), de 5 Digital Landscapes en 8 Premium Digital Panoramics in stations – zo krijgt de campagne maximale zichtbaarheid.
“De MINI Electric is het uithangbord van ons merk geworden, en maakt de brug naar onze full electric toekomst. Van al onze modellen komt het typische MINI go-kart rijgevoel misschien nog het meest tot zijn recht in deze elektrische variant, vandaar onze focus op amusante kleuren en een headline die focust op plezier. De keuze voor OOH als versterking naast onze digitale campagne ligt ‘m vooral aan de periode: de eerste 2 weken van september zijn dit jaar voor het eerst sinds 2019 zonder enige vorm van lockdown of COVID-restricties, dus we kunnen spreken van een serieuze ‘back to school’ periode op de weg. Ideaal om dus in het straatbeeld aanwezig te zijn.”, Stijn Vermeulen, Marketing Manager MINI – BMW Group Belux.
De campagne loopt tot 18 september en is het resultaat van een samenwerking tussen MINI Belux, Initiative, Media.Monks, Serviceplan, Rapport, Urban Media en Clear Channel
Galerie
Photos