Fanta rolt haar nieuwe Halloween-campagne uit met een huiveringwekkende DOOH-activatie, gerealiseerd in samenwerking met Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel. Om het seizoen in te luiden, werkt Fanta samen met Beetlejuice, de langverwachte WarnerBros film van Tim Burton, die op 11 september 2024 uitkomt, voor een monsterlijk boeiende installatie die van 9 tot 20 september plaatsvindt in de monumentale hal van station Antwerpen-Centraal.
Centraal in deze activering staan een LED Wall XL, een constructie bestaande uit één LED-zijde en drie statische zijden, en een immersief Sound Shower audiosysteem die de hal van station Antwerpen-Centraal omtoveren tot een ware bioscoopervaring. Passagiers en bezoekers kunnen comfortabel plaatsnemen in speciaal ontworpen bioscoopstoelen om de eerste beelden uit de wereld van Beetlejuice te ontdekken. Een onderdompeling die de beste bioscopen waardig is, en dat in een uniek kader!
Om een vleugje zwarte magie toe te voegen terwijl ze van de drankjes genieten, kan het publiek het ontwerp van de limited edition Fanta x Beetlejuice blikjes ontdekken in een holografische cube. Tijdens het evenement zullen hostessen en promoboys blikjes uitdelen en voorbijgangers ertoe aanzetten een QR-code te scannen om een speciale applicatie te downloaden. Met dit initiatief versterkt Fanta haar digitale aanwezigheid en biedt het deelnemers een leuke manier om de gekke wereld van Beetlejuice en Fanta te ontdekken.
De campagne loopt tot 20 september en is het resultaat van een samenwerking tussen Coca-Cola, EssenceMediacom, GroupM, Butik Agency, Urban Media en Clear Channel. De campagne, die perfect aansluit bij de stijl van het merk, belooft je rillingen en creëert tegelijkertijd een sterke band met het publiek.
Foto’s