BMW en Urban Media verleggen de grenzen van autoreclame met de Holographic Wall, een innovatieve en futuristische benadering om de BMW i5 te onthullen aan het grote publiek.
De BMW i5 wordt als nooit tevoren gepresenteerd dankzij een uniek technologisch hoogstandje: een muur van levensgrote holografische beelden die kijkers de auto vanuit elke hoek laten ontdekken, alsof ze er daadwerkelijk naast zitten. Urban Media orkestreerde dit fascinerende proces, van het filmen van de BMW i5 beelden tot de creatie van de Holographic Wall, en creëerde zo een ongekende, op maat gemaakte autoreclame en de eerste van zijn soort in België.
” De BMW i5 belichaamt ons streven naar innovatie. De Holographic Wall biedt een meeslepende ervaring en revolutioneert de manier waarop we onze auto’s presenteren. We zijn erg blij met deze innovatieve samenwerking met Urban Media, die een nieuw tijdperk inluidt voor autoreclame“, zegt Georges Pagalis, Media & Digital Performance Manager bij BMW Belux.
De gigantische Holographic Wall wordt geïnstalleerd in drie grote stations in België: Antwerpen-Centraal, Brussel-Centraal en tot slot Namen – waarmee Vlaanderen, Wallonië en Brussel worden bestreken om een breed publiek te bereiken.
Naast dit creatieve luik is de BMW i5 campagne ook te zien in de vijf grote centra in grootformaat print op de More O’Ferrall 36m² en op de digitale Billboard Live Street & Station schermen. De campagne is te zien tot 5 november en is het resultaat van een samenwerking tussen BMW, Dentsu, Holoconnects, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos