Het is een première. De RTBF, Clear Channel en RMB slaan de handen in elkaar om een unieke ervaring te bieden, met de mooiste goals van het EK, gesponsord door ING.
UEFA EURO 2020TM is nog maar een paar dagen bezig, en de doelpunten stromen al binnen. De RTBF zendt alle wedstrijden uit op televisie en op Auvio, en sommigen op de radio. Dankzij een totaal innovatief partnerschap zijn de strafste beelden van de RTBF ook te zien op de City Play en I-Conic schermen van Clear Channel. Een gloednieuwe aanpak die voorbijgangers massaal bereikt en ING, de exclusieve sponsor van het project, een uitzonderlijke zichtbaarheid bezorgt!
Elke dag onthult het digitale netwerk van Clear Channel de mooiste UEFA EURO 2020TM-goal van de dag voordien, gesponsord door ING. De “Goal of the day”-partner profiteert zo van een optimale en innoverende zichtbaarheid.
“Dit idee was bedoeld om te innoveren op het gebied van sponsoringaanbiedingen en de dynamische uitwisselingen met Clear Channel waren voldoende om snel een vruchtbare samenwerking tussen de drie partijen (RTBF/RMB/Clear Channel) tot stand te brengen! Wij zijn verheugd en zeer trots dat wij dit commerciële partnerschap met Clear Channel, wiens efficiëntie en wil om te inspireren wij prijzen, hebben kunnen sluiten. We zijn ervan overtuigd dat adverteerders dit als een ongekende kans zullen zien en dat het succes van dit initiatief ons in staat zal stellen deze ervaring bij andere gelegenheden met nieuwe partners te herhalen“, verklaart Gregory Vandenschrick, Sales Director RMB.
Baudouin van den Berg, Sales Director Clear Channel Belgium, voegt hieraan toe: “Deze ‘Goal of the day’-campagne met ING illustreert de perfecte samenwerking van onze verschillende communicatiekanalen. De flexibiliteit van ons digitale out-of-home netwerk stelt ons in staat boodschappen in real time aan te passen en contextuele redactionele inhoud toe te voegen die steeds relevanter wordt. De diverse contactpunten tussen digitaal, televisie, DOOH en radio biedt de adverteerder de mogelijkheid de doelgroep de hele dag door te bereiken.”
De campagne is zichtbaar tot 11 juli, de afsluitdatum van de competitie, op de City Play-schermen in Brussel en Wallonië, de I-Conics (Delta & Van Praet) en het strategisch gelegen LED-scherm in Luik (Boulevard de l’Automobile). De actie is het resultaat van de samenwerking tussen ING, RTBF, RMB en Clear Channel.
Galerie
Photos