Urban Media, in samenwerking met Clear Channel en Nestlé Waters, presenteert Maison Perrier, een pop-up ruimte, ontworpen om reizigers in het Centraal Station van Antwerpen te inspireren. Deze originele reclamecampagne rond Maison Perrier belooft de dagelijkse ervaring te veranderen van duizenden reizigers in één van de mooiste stations ter wereld.
Midden in de drukke Monument Hall staat Maison Perrier met een lichtetalage die de nieuwe drankenlijn van het merk presenteert, ontworpen om bezoekers te inspireren en uit te nodigen om nieuwe dingen te proberen. Het assortiment omvat alcoholvrije cocktails, bruisend water met natuurlijke smaken en energiedrankjes verrijkt met vitamines. De Maison Perrier pop-up onderscheidt zich door de volledig houten structuur van 5,50 meter lang, 2,5 meter breed en 3,75 meter hoog.
De ervaring in het station wordt uitgebreid door de bekleding van de Elevator Walls XL en drie Dazibaos. Deze insteek trekt niet alleen de aandacht van passagiers, maar betrekt hen ook bij een immersieve en kleurrijke merkervaring.
De campagne loopt tot 26 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen Nestlé Waters, Mindshare, GroupM, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos