Om de lancering van de nieuwe versies van zijn iconische modellen te ondersteunen, rolt MINI in samenwerking met Urban Media en Clear Channel een nationaal grootformaat premium campagne uit.
Het merk grijpt deze gelegenheid aan om zijn nieuwe BIG LOVE-claim in het hele land te laten zien. MINI wil een positief signaal uitsturen dat we ondanks onze verschillen, samen geweldige dingen kunnen doen. Elke stad zal op de 16 en 36 m² More O’Ferrall-billboards worden belicht met een lokaal aangepaste boodschap. BIG LOVE wordt versterkt door een lichtgevend kloppend hart op een selectie van 36 m² panelen die strategisch gelegen zijn in Brussel, Antwerpen en Luik.
“MINI en steden zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. In het kader daarvan leek het ons niet meer dan logisch om aan te geven dat onze nieuwe modellen elke stad met hun eigen kenmerken, even graag doorkruisen. Deze positieve boodschap past volledig binnen ons bredere idee van ‘big love’, waardoor de extra kwinkslag van het toevoegen van een écht kloppend hartje in zowel Brussel, Antwerpen als Luik ons helemaal leek te passen. Weinig visuele formaten lenen zich zo goed tot een impactvolle lokale aanpak, als dit type strategisch geplaatste reclameborden“, Stijn Vermeulen, Campaign & Content Specialist MINI Belux.
De campagne is tot 4 april te zien en is het resultaat van een samenwerking tussen MINI Belux, Initiative, TBWA Belgium, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos