Ben jij dezer dagen ook spontaan op straat “All You Need is Love” beginnen te zingen? Je was niet alleen, want de nieuwe campagne van Orange ter promotie van Love, de nieuwe bundel die mobiele telefonie, internet en digitale TV combineert, nodigde uit tot een ware out-of-home karaoke.
Het karaoke-effect was te zien op 4 More O’Ferrall reclameborden in de grootste steden van het land: Brussel, Antwerpen, Gent en Luik. Op het ritme van het alom bekende Beatlesnummer “All you need is love” lichtten de letters één na één op.
Zo wou men automobilisten en voorbijgangers aan het zingen krijgen. Tegelijkertijd dansten in Brussel de letters ook vrolijk mee op de digitale schermen van City Play, I-CONIC en het gigantische scherm aan Delta dat zichtbaar is bij het binnenrijden van de hoofdstad. Bovendien werd de volledige campagne nationaal extra ondersteund op de 2m² Adshel-netwerken en de 16m² en 36m² More O’Ferrall-netwerken.
Dankzij de creativiteit en flexibiliteit die het out-of-home medium biedt, slaagde Orange erin een auditieve campagne succesvol te vertalen naar niet-auditieve dragers. De actie liep tot en met 26 februari en was het resultaat van een samenwerking tussen Orange, Havas, Publicis, Posterscope, Urban Media, Clear Channel Create en Clear Channel.
Galerie
Photos