AXA Verzekeringen is terug met een krachtige premium affichagecampagne over heel België met Clear Channel en Urban Media. Het merk zet haar samenwerking voort met Nafi Thiam als ambassadrice bij uitstek om haar ‘Know You Can’-belofte te belichamen. Een gigantische uitnodiging om vol zelfvertrouwen je grenzen te verleggen!
Zelfvertrouwen verlegt grenzen – dat zijn de waarden die Nafi Thiam inspireert vanaf twee enorme, impactvolle banners in de AXA-kleuren. Met hun strategische ligging in Brussel (Belliardstraat) en Antwerpen (Meir) geven ze het startschot voor de nieuwste campagne van verzekeraar AXA, die ons uitnodigt om het beste in onszelf naar boven te halen. Tegelijkertijd onthult AXA haar inspirerende visuals op 16m² en 36m² panelen in Belgische stadscentra en grote steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keiser Karel).
En dat is nog niet alles! Als geëngageerd merk zal AXA een tweede leven geven aan de Urban Media mega-spandoeken. Ze zullen worden gerecycleerd tot meer dan 3.300 unieke stukken, zoals rugzakken, fietstassen en minizakken. Op deze manier maakt het merk haar communicatie onderdeel van een circulaire aanpak.
Luc Latour, Brand & Media Manager AXA Belgium: “Met zijn enorme bereik over het hele land is OOH ongetwijfeld het ideale medium om onze samenwerking met Nafi Thiam de zichtbaarheid te geven die ze verdient. Het resultaat is een perfecte match in termen van impact en zichtbaarheid. De kers op de taart? De twee mega-spandoeken – hét impactvolle medium bij uitstek voor de start van onze krachtige globale communicatie, die TV, online video en tal van digitale formats omvat.”
De campagne is tot 2 mei te zien en is het resultaat van een samenwerking tussen AXA Verzekeringen, Wavemaker, Publicis Group, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos