Terwijl we een terugkeer naar het normale leven meemaken, kunt u profiteren van een veelheid aan sterke merkactivatie en ervaringsgerichte marketingmogelijkheden bij een zeer actief publiek in de Belgische treinstations!
Eindeloze creativiteit
Van een pop-up concept store tot een totaal ongebruikelijke sampling of een geïntegreerd distributieautomaat, wij dagen de consumentenbeleving uit met de meest originele en gedurfde ideeën.
Brand Experience
Breng uw klantenbeleving naar een hoger niveau. Door een uniek, uiterst flexibel en dynamisch ecosysteem te creëren, kunt u de “consument-on-the-go” uitnodigen om uw merk en producten te ontdekken en tegelijkertijd een unieke ervaring te delen.
Bewezen impact
Verhoog de zichtbaarheid van uw merk bij het grootste indoor voetgangerspubliek in België: meer dan 8 miljoen consumenten per week. Dit betekent een hoog bereik voor uw campagne in een zeer korte tijdspanne. Van deze bezoekers komt 25% naar stations om te eten, te drinken of te winkelen.