Telenet heeft een digitale out-of-home campagne opgezet in samenwerking met Urban Media en Clear Channel om Check & Smile te lanceren. Dit initiatief, met onder meer een interactieve activatie in het Centraal Station van Antwerpen, belooft een glimlach op het gezicht van de mensen te toveren.
Om Check & Smile te promoten, de dienst voor klantentevredenheid, heeft Telenet een digitale out-of-home campagne opgezet in samenwerking met Urban Media en Clear Channel. Een van de hoogtepunten van deze campagne is de ludieke activatie in het station Antwerpen-Centraal.
Op de LED Wall XL kunnen voorbijgangers zichzelf met een grote Smile zien wanneer ze voor een camera, uitgerust met een speciale filter, passeren. Het is een initiatief dat ongetwijfeld een lach op de gezichten van de mensen zal toveren en dat het engagement van Telenet weerspiegelt om haar klanten tevreden te maken en te houden.
Naast deze activering zijn ook de Elevator Walls XL van het station bekleed met de campagnekleuren, om zo een sterke en aantrekkelijke visuele aanwezigheid te creëren.
De campagne is te zien tot 4 augustus en is het resultaat van een samenwerking tussen Telenet, GroupM, Wavemaker, TBWA, Butik Agency, Yondr, Butik Agency, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s