Een hittegolf? Test Aankoop helpt u het hoofd koel te houden dankzij een dynamische campagne gekoppeld aan real-time data, in dit geval het lokale weer. Van aan de kust tot in de hoofdstad en enkel boven een bepaalde temperatuur, wordt de spot van de adverteerder uitgezonden. Het biedt dus een verfrissend en contextueel relevant antwoord op de behoeften van het publiek om hun aankopen op een intelligentere manier te doen.
“We kozen ervoor DOOH te integreren in onze campagne gezien de brede impact die het medium heeft plus het feit dat we onze creatie maximaal konden laten leven in het straatbeeld. We voegden ook een nieuwe targeting toe om ervoor te zorgen dat de boodschap getoond werd op het juiste moment”, legt Pieter Jadoul uit, Media Director AdSomeNoise.
Wanneer je weet dat een contextueel relevante omgeving de doeltreffendheid van een campagne aanzienlijk verhoogt, is het gebruik van dynamische reclame een must in DOOH. De campagne loopt tot 24/08 op het City Play netwerk en is het resultaat van de samenwerking tussen Test Aankoop, AdSomeNoise en Clear Channel.