De beste Coca-Cola ooit? Coca-Cola zero sugar nodigt u uit om het uit te proberen met haar nieuwste creatieve OOH campagne en een gigantisch drankautomaat.
Na Antwerpen is nu Brussel de thuisbasis van de Coca-Cola zero sugar drankdispenser. In het hart van de hoofdstad (Place de Brouckère) en vóór een gigantische banner in de kleuren van het merk wordt het publiek uitgenodigd om de nieuwe smaak en look van de emblematische drank te ontdekken. Na het invoeren van bepaalde informatie via het touchscreen, biedt de automaat een blikje of een voucher voor een Coca-Cola zero sugar aan.
Naast deze creatieve dimensie wordt de actie versterkt door een nationale zichtbaarheid op het Adshel Live-netwerk, dat de verscheidenheid en impact van digitale out-of-home (City Play) combineert met de massale dekking van papier (Adshel 2m²).
De campagne is zichtbaar tot 2 augustus en is het resultaat van de samenwerking tussen Coca-Cola, UM Belgium, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Foto’s
Galerij