Warner Bros. Discovery lanceert samen met Urban Media een campagne voor de langverwachte nieuwste film “The Flash”, die het publiek een onvergetelijke filmervaring belooft. Om enthousiasme te wekken en een indrukwekkende visuele impact te bewerkstelligen, maakt de campagne gebruik van een verscheidenheid aan zorgvuldig door Nissan United (TBWA/OMG/Nissan) en blue2purple geselecteerde out-of-home reclamemedia.
De campagne “The Flash” combineert innovatieve media om maximale zichtbaarheid te garanderen. 2 m² Adshel-panelen, strategisch geplaatst in de drukke straten van het land, trekken de aandacht van voorbijgangers en nodigen hen uit om de avontuurlijke wereld van “The Flash” te ontdekken. Twee dynamische LED-cubes worden gebruikt om de iconische beelden en personages van de film tot leven te wekken. Tot slot voegen de Elevators Walls in het hart van station Antwerpen-Centraal en een gigantische banner een immersieve dimensie toe aan de media-ervaring, waardoor een gedenkwaardige visuele impact ontstaat.
De samenwerking tussen Warner Bros. Discovery en Nissan heeft bovendien tot mooie synergieën geleid. “We zijn erg blij met deze samenwerking met Warner Bros. Discovery” zegt Jérôme Saigot, Managing Director bij Nissan Belux. “‘The Flash’ past perfect bij onze innovatieve e-POWER technologie, aanwezig in onze geëlektrificeerde Nissan Qashqai en Nissan X-Trail e-POWER range“.
“We hebben gekozen voor impactvolle formaten en digitale schermen in de treinstations zodat we in korte tijd een groot aantal mensen een impactvolle Nissan – The Flash ervaring kunnen bieden.” zegt Danny Nijs, Media Strategy Lead bij Nissan United.
“Het belangrijkste doel van deze creatieve campagne is om ‘The Flash’ bij een breed publiek onder de aandacht te brengen, we willen met de gekozen formaten opvallen in het station en onze doelgroep warm maken om naar de bioscoop te gaan” zegt Nathalie Terwingen, Head of Offline media bij blue2purple, verantwoordelijk voor strategie en Media Buying.
Justine Dries, Marketing Director bij Warner Bros. Discovery besluit: “Een grote outdoorcampagne voor een grote film, die twee grote merken samenbrengt om een opwindend reuzenparcours te creëren door vier grote Belgische steden.”
De campagne loopt tot 25 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen Warner Bros. Discovery, Nissan, TBWA, blue2purple, Urban Media & Clear Channel.
Fotos