Voor de lancering van zijn nieuwe verfrissende drank nodigt Spa het publiek uit om zijn fruitige gamma te ontdekken met een artistieke en originele sampling actie in de stations.
7.500 flessen versierden een gigantische muur van koelelementen met een pixel art ontwerp van gekleurde Spa Fruit flessendopjes. De hostessen en promo-boys deelden het frisse drankje uit aan reizigers en voorbijgangers, beetje bij beetje onthulde een tweede rij van flessen een volgend ontwerp. De Pixel Wall kon je ontdekken op 23 en 24 mei in het station van Antwerpen-Centraal en op 26 en 27 mei in het station van Luik Guillemins.
Parallel met deze creatieve actie in de stations, was de campagne te zien op het nationale 2m² netwerk van Clear Channel van 10 tot 16 mei.
Tien panelen op een strategische locatie werden bekleed met klimop, om de natuur als bron van inspiratie voor de nieuwe drank in de kijker te zetten.
De actie is het resultaat van een samenwerking tussen Spadel, Space, PTOC, Darwin, Publifer, Urban Media en Clear Channel Create en New World.
Gelieve te noteren dat sinds mei 2017, Publifer de enige exploitant van reclame is op de spoorwegterreinen
Galerie
Photos