Cubanisto sluit het jaar af in hartje Brussel en creëert met de Urban Media pop-up Trystore een lumineuze ervaring. Duik mee in een lichtgevend bieruniversum met Cubaanse accenten.
Cubanisto, dat inspiratie haalde uit de exotische vibes van de Caraïben, nodigt het publiek en tech-liefhebbers uit om haar nieuw gearomatiseerd bier met rum te testen in een uniek nachtelijk kader. Uitstalramen met 3D mapping, een holografische projectie en backlights laten de eindejaarsfeesten opleven. Deze keer vormt de prestigieuze Louizalaan (43-45) het decor voor de pop-up Trystore, waar proevers letterlijk worden ondergedompeld in het lichtgevend universum van het merk via een originele afterworkdegustatie van Cubanisto Rum Flavoured Beer en Mojito smaak. Overdag kunnen voorbijgangers en shoppers dan weer de mysterieuze gevel in de kleuren van het beroemde masker ontdekken.
« Om het unieke universum van het merk Cubanisto in de kijker te zetten, hebben we Urban Media ingeschakeld. Ze hebben ons een uiterst premium locatie in de stad aangeboden. Bij zonsondergang duikt het masker op om een show van lichten, projecties en reflecties op te voeren. Het gehele spektakel sluit perfect aan bij de hippe visuele identiteit van het merk: het masker, de fles en de appelsien. En omdat voor Cubanisto ‘proeven naar meer smaakt’, hebben we ook gezorgd voor een degustatie in deze prachtige locatie. De visuele onderdompeling in het universum van het merk wordt verdergezet tijdens de degustatie, met een projectie op het masker, een photobooth en een sfeer van backlights. » verduidelijkt Corinne Verstraete, Media Manager AB InBev.
De actie vindt plaats van 30 november tot 23 december in Brussel, met een degustatie van 19 tot 21u van donderdag tot zondag. Ze is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Adrenaline Studio, Posterscope, Urban Media en Clear Channel.
Galerie
Photos