Terwijl in vele steden de pop-up stores ondertussen al even gekend zijn, komt Urban Media anno 2017 aanzetten met een gloednieuw innovatief concept: de TRYSTORE. Met de allereerste, gelanceerd voor Leffe, bewijst de out-of-the-box partner van Clear Channel dat ze merkervaringen naar een hoger niveau kunnen tillen.
Innovatief en face-to-face
De TRYSTORE trok vorige week de aandacht van heel wat voorbijgangers in Antwerpen-Centraal. Met zijn high-tech lcd-schermen, ingebouwde koelkasten, trendy toog en clean design, werd er een echte ‘Brand experience’ gecreëerd. Tijdens dagelijkse proefsessies bood een Beer Master en zijn team van hostesses gratis degustaties uit aan liefhebbers en nieuwsgierigen. Als echte bierexpert gaf hij het publiek uitleg over het assortiment aan Leffe producten en bezorgde hij hen specifieke informatie over de gekozen degustatie. Dit zorgde voor een kwalitatieve ‘bierbelevenis’.
Ultieme merkervaring: Taste what you want if you want
Onder het motto “Taste what you want if you want”, wou de TRYSTORE voor de biergigant vooral een plaats én moment creëren waar de “consumer-on-the-go” niet alleen de producten kan bewonderen, maar waar hij ook kan ontdekken, proeven, beoordelen en ervaringen delen met anderen. Alle zintuigen prikkelen en zorgen voor een totaalervaring bij consument én merk is de opzet.
Flexibiliteit is key
Bovendien kan de adverteerder het uiterst flexibele en dynamische concept volledig op maat moduleren. Waar de koelkasten voor Leffe de biertjes op ideale temperatuur hielden, kunnen andere sterke merken kiezen voor ovens, muziekinstallaties, … Ook kunnen ze, onmisbaar in het tijdperk van “Big Data”, testende consumenten beter leren kennen via gegevensverwerving, en ter plekke communiceren over promoties, aangepaste boodschappen en lanceringen van nieuwe producten. Kortom, TRYSTORE wil een winkel van de toekomst presenteren en de ontdekkingservaring extra boosten.
Gigantisch succes wordt herhaald!
De TRYSTORE voor Leffe in Antwerpen was een gigantisch succes, met meer dan 10.000 degustaties. En dat smaakt naar meer. Daarom wordt dit unieke concept herhaald in het station van Brussel-Centraal vanaf 2 tot 8 mei, waar mensen opnieuw kunnen degusteren tussen 16u en 20u.
Deze actie was het resultaat van een samenwerking tussen AB Inbev, Urban Media en Clear Channel, Posterscope & Vizeum.
Gelieve te noteren dat sinds mei 2017, Publifer de enige exploitant van reclame is op de spoorwegterreinen
Galerie
Photos