Voor de 25ste Halloweenverjaardag creëert Walibi een uniek evenement en transformeert het park in Ibilaw, een paranormale parallelle wereld die onthuld wordt in een grootschalige (D)OOH-campagne met Clear Channel. Om de ervaring nog krachtiger te maken, dompelt Walibi de stations onder in de Halloween-sfeer met een interactieve installatie die te ontdekken is tot 28 oktober.
Gegarandeerd koude rillingen voor de reizigers in Brussel-Zuid en Luik-Guillemins! Als deel van de Halloween-campagne daagt Walibi de dapperste bezoekers uit om hun griezeligste kant te laten zien op de XXL LED Wall. Deze dompelt de voorbijgangers onder in de grimmige Halloween-sfeer door het uitzenden van de Ibilaw horrorspot, Walibi’s angstaanjagende paranormale universum. Maar daar stopt het avontuur niet: reizigers worden uitgenodigd dichterbij te komen en een filter te activeren die hen onmiddellijk transformeert en hun huiveringwekkende kant onthult. Een immersie doe belooft een blijvende indruk achter te laten… en voor kippenvel te zorgen!
Naast deze activatie schittert de Ibilaw-campagne ook in de straten op digitale schermen (Adshel Live) en op papier (Adshel 2m²) over het hele land, wat zorgt voor maximale zichtbaarheid en impact in heel België. Deze campagne, een samenwerking tussen Walibi, Dentsu, Hungry Minds, Urban Media en Clear Channel, is te ontdekken tot 28 oktober.
Foto’s