HP ziet het groots en kiest voor de impactvolle oplossingen van Big Play om zijn laatste computer te promoten, de EliteBook x360. Op strategische locaties in Brussel vergroten de I-CONIC en de tijdelijke schermen de impact van de HP-campagne in hartje hoofdstad én langs de belangrijkste verkeersassen van de stad.
Van het De Brouckèreplein tot de Van Praetbrug, van Delta tot het Stefaniaplein met het tijdelijke Urban Media-scherm: in totaal zullen meer dan 90.000 spotjes na afloop van de campagne zijn uitgezonden.
Play, het digitale merk van Clear Channel, garandeert met zijn diverse aanbod op alle dragers altijd een ongeziene aankoopflexibiliteit waarbij men typische doelgroepen heel sterk kan specifiëren. Elke boodschap krijgt een nieuwe creatieve dimensie, die relevant en opportuun is. Dit wordt bovendien extra versterkt met de wisselende en strategische locaties van Urban Media.
Christophe Nolf, Client Service Manager bij Outsight, en Gert Heyligen, Media Account Manager bij OMD, leggen uit: “We hebben voor deze 4 digitale schermen gekozen omwille van hun strategische locaties die garant staan voor een hoge visibiliteit. Hun impact laat ons toe het unieke design van de laptop EliteBook x360 in de kijker te zetten.”
De campagne vindt plaats van 5 tot 25 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen Hewlett-Packard, OmnicomMediaGroup, Outsight, Urban Media en Clear Channel.