Zalando benadert zijn nieuwste campagne vanuit een originele hoek: het publiek heeft de nieuwe sportieve collectie kunnen ontdekken op 50 2m² affiches die lensvormig geprint zijn in 3D. Het 3D-aspect versterkt de impact van dit medium dat veel bereik genereert, en sluit perfect aan op de identiteit van Zalando: dynamisch en innovatief. Deze 50 strategische plaatsen maken deel uit van een nationale 2m² campagne die zichtbaar was tot 6 juni.
Tegelijkertijd integreert de campagne een belangrijk digitaal luik dat twee verschillende formaten combineert: het nationale digitale 2m² netwerk in de stations, het I-CONIC scherm op het De Brouckèreplein en het nieuwe Video Wall lcd-scherm in hoge definitie in het station van Antwerpen.
De campagne vindt plaats van 25 mei tot 9 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen Zalando, PTOC, Publifer, Urban Media en Clear Channel.
Gelieve te noteren dat sinds mei 2017, Publifer de enige exploitant van reclame is op de spoorwegterreinen