Nintendo heeft, via Initiative, Urban Media ingeschakeld om een meeslepende reclamecampagne te creëren voor de langverwachte lancering van het nieuwste Zelda-spel. De campagne voert gamers en fans mee naar een fantasiewereld door de volledige bekleding van de gang van het Zuidstation in Brussel – de allernieuwste creatieve ruimte van Urban Media.
Sinds enkele dagen wordt de gang van het Zuidstation, een van de belangrijkste treinstations in Brussel, omgetoverd tot een visuele reis naar de wereld van Zelda. Passagiers worden onmiddellijk ondergedompeld in de epische en betoverende wereld van het spel dankzij de spectaculaire visuals en iconische personages die de muren van de gang versieren.
Met deze boeiende ervaring benut Nintendo een unieke kans om de nieuwe Zelda op een meeslepende manier te promoten met Urban Media, de creatieve afdeling van Clear Channel die bekend staat om haar innovatieve en boeiende reclameoplossingen. Zelda krijgt maximale zichtbaarheid bij de duizenden reizigers die dagelijks dit belangrijke Brusselse station passeren.
De campagne is zichtbaar tot 25 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen Nintendo Benelux, Initiative, Rapport, Urban Media & Clear Channel.
Fotos
Galerij