Bestemming zon! De start van het nieuwe jaar, de kou, donkere dagen: het is de ideale tijd om je zomervakantie te plannen. Neckermann en Urban Media prikkelen al je zintuigen met een meeslepende creatieve OOH-actie om je alvast een voorproefje te geven van warmte, rust en zon.
Neckermann vindt de reiservaring opnieuw uit door samen met Urban Media en Clear Channel de Full Wrapped Corridor van station Brussel-Zuid om te toveren tot een zintuiglijke ontsnapping door lavendelvelden. Als onderdeel van deze nieuwe campagne zullen passagiers door een lavendelveld wandelen voor een unieke visuele en olfactorische ontdekkingsreis door de 35 meter lange gang. Door de verleidelijke geur van lavendel toe te voegen aan een omgeving geïnspireerd op bloemenvelden, creëert Neckermann een instant onderdompeling in de vakantiesfeer.
“Januari is traditioneel de maand waar al heel wat vakantiefans uitkijken naar de zomer en hun vakantie boeken. Met onze campagne spelen we in op de zintuigen van de vroegboekers, want op vakantie zie je, ruik je en hoor je dingen die je bij ons amper tegenkomt. De OOH-actie in Brussel-Zuid prikkelt meerdere zintuigen waardoor we voor een totaalbeleving zorgen en je je even in het zuiden van Frankrijk waant”, zegt Lieselotte Steyaert, Marketing Manager bij Neckermann.
De campagne is te zien tot 26 januari en is het resultaat van een samenwerking tussen Neckermann, Lucy Agency, Zigt Media, Urban Media en Clear Channel.