Voor het tweede jaar op rij kiest Beobank voor een efficiënte geografische targeting dankzij de Autosalonformule: een selectie van City Play-schermen in de nabijheid van het evenement. De adverteerder die aanwezig is sinds de lancering van City Play, hernieuwt nu zijn vertrouwen in de digitale OOH-oplossing. Beobank doet dit met een geslaagde contextuele campagne voor zijn autolening, gekoppeld aan een selectie van papieren 2m²-zijden. Deze lokale aanwezigheid wordt versterkt met de massale nationale dekking van de Adshel 2m² in combinatie met City Play, en eveneens met een ongeziene zichtbaarheid van de I-CONIC Van Praet, die gesitueerd is langs een belangrijke verkeersader naar de stad.
Opnieuw een mooi voorbeeld dus van de complementariteit tussen digitaal en papier. Tijdens een zeer concurrentiële periode voorziet Beobank heel wat ruimte voor out-of-home. “Ruimte kan je in deze zin wel letterlijk nemen” zegt Sascha Van der Borght, MD Blue 449, “we waren op zoek naar een medium waarvoor de consument in een oogopslag het creatief concept én de tactische boodschap kan vatten in een relevante omgeving: het salon, de weg, de file.
Het unieke karakter van de schermen van Clear Channel rond het grootste automotive evenement in België zijn hiervoor uitermate geschikt”. Voor Dan Allaert, mediaplanner Blue 449, was het belangrijk om snel bereik op te bouwen aan een zeer hoge frequentie. “bereik, impact en herhaling zijn noodzakelijk om herinnering en top of mindness te ondersteunen.”
De campagne vindt plaats van 16 tot 22 januari, en is het resultaat van een samenwerking tussen Beobank, Outsight, J. Walter Thompson (JWT), Blue 449 en Clear Channel.
Galerie
Photos