Omdat we allemaal iemand in vertrouwen moeten kunnen nemen, lanceert Child Focus een grote preventiecampagne met de steun van Clear Channel. Het doel? Om elk kind aan te moedigen hun MAX te vinden, hun vertrouwenspersoon. Minderjarigen moeten voelen dat er mensen in hun omgeving klaar staan om te helpen voordat er zich problemen voordoen of als er effectief reeds problemen zijn. Het moet iemand zijn bij wie ze terechtkunnen met hun vragen, problemen of om eens te praten.
Clear Channel steunt dit ambitieuze preventieproject door de MAX-campagne uit te zenden op haar nationale DOOH City Play netwerk en de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, De Brouckère, Van Praet en Keizer Karel). Baudouin Van de Berg, Sales Director Clear Channel Belgium, zegt: “Wij zijn meer dan een medium. Wij zijn van mening dat wij meer dan ooit de verantwoordelijkheid hebben om de gemeenschap te dienen en een positieve bijdrage te leveren aan de samenleving. Wij zijn verheugd deze preventiecampagne te steunen en onze inzet als platform voor collectief nut te bevestigen.”
De campagne is zichtbaar tot 10/03 en is het resultaat van de samenwerking tussen Child Focus, Mediacom, Wunderman Thompson, Kinetic en Clear Channel.
Galerie
Photos