Clear Channel toont haar steun aan de LGBTQ+ beweging tijdens Pride met een internationale OOH campagne die deze week in België van start ging met Belgian Pride.
De komende maanden stelt Clear Channel in gans Europa billboards en digitale schermen beschikbaar om boodschappen van trots en positiviteit te tonen, onder de hashtag #IamProud. Deze citaten, verzameld van LGBTQ+ persoonlijkheden uit de mediasector en Clear Channel werknemers, gaan vergezeld van de beroemde regenboogkleuren van de Pride vlag. Hiermee wil Clear Channel het idee van eenheid en een gevoel van trots versterken. De aftrap van deze grote internationale campagne werd in België gegeven tijdens de Pride week, op de City Play digitale schermen in het hele land.
Baudouin Van De Berg, Sales Director Clear Channel Belgium, legt uit: “Trots zijn op wie we zijn is een gevoel dat ons allemaal verbindt. We willen dat mensen denken aan iets wat hen trots maakt en dat delen met de rest van de wereld. Deze campagne demonstreert de kracht van OOH om mensen samen te brengen en een grote beweging te vieren. Wat ons betreft, wij zijn er trots op dat wij ons met andere markten in heel Europa kunnen verenigen om dit sterke momentum van positiviteit te verspreiden. ”
De campagne is tot 23 mei te zien op het hele DOOH nationale netwerk City Play en het I-CONIC-scherm Van Praet (Brussel).
Galerie
Photos