De afgelopen weken hebben we geleefd op het ritme van een wereldcrisis. Bij Clear Channel streven we er met name naar om niet alleen merken aan consumenten te koppelen, maar ook steden aan hun burgers. Het is ook onze taak om aanwezig en actief te zijn op deze momenten. OOH blijft een betrouwbare mediabron in deze tijden van onzekerheid. We werken nauw samen met steden en gemeenten om belangrijke overheidsberichten tot bij het publiek te brengen via onze digitale netwerken in het ganse land.
Gedurende de laatste weken zijn de regeringsmededelingen geëvolueerd om antwoord te bieden aan de crisis naargelang deze zich verder ontwikkelde: informatie aangaande hygiënemaatregelen werd gevolgd door berichten om mensen aan te moedigen het overheidsadvies op te volgen en thuis te blijven. De digitale out-of home (DOOH) en zijn grote flexibiliteit maken directe, contextuele en essentiële berichtgeving mogelijk.
Deze samenwerking weerspiegelt perfect de wil van Clear Channel om samen te werken met steden en belanghebbenden om een inspirerend ecosysteem op te bouwen en zo een dynamische communicatiestrategie te bieden en een echte dienstverlening met meerwaarde ten voordele van de burgers.
Galerie
Photos