Clear Channel helpt de openbare ruimte nieuw leven in te blazen door nieuwe schermen te plaatsen in de winkelstraten van Antwerpen en Gent. Dankzij dit premiumaanbod kan het winkelend publiek op het beslissende moment van de aankoop worden aangesproken met uiterst flexibele boodschappen en kan de nabijheid tussen merken en consumenten worden versterkt.
Deze premium-oplossing biedt adverteerders de mogelijkheid om het publiek op creatieve wijze in real time te betrekken op locaties die druk worden bezocht door een kerndoelgroep van actieve mensen, shoppers en toeristen. Concreet worden er 18 schermen strategisch opgesteld in winkelstraten van de stadscentra van Antwerpen en Gent. Dit dynamisch aanbod zal blijven evolueren naargelang de nieuwe beschikbare plaatsen en verhoogt de zichtbaarheid van onze City Play-oplossing.
De nieuwe schermen, die in de etalages van vrijstaande panden worden aangebracht, zullen het lokale economische leven helpen stimuleren door bepaalde leegstaande winkels nieuw leven in te blazen. Het project beoogt de visuele beleving van de winkelstraten te optimaliseren en zo een aantrekkelijkere omgeving in het hart van de stad te creëren.
“Dit project belichaamt de wens van Clear Channel om zich te positioneren als een platform voor merken, maar ook als een platform voor het collectief nut. Wij vertalen deze verbintenis in de ontwikkeling van oplossingen die aansluiten bij actuele probleemstellingen die tegelijkertijd voldoen aan de behoeften van de klant.“, verklaart Baudouin van de Berg, Sales Director Clear Channel Belgium.
Galerie
Photos