D3CK, Clear Channel’s uiterst flexibele platform voor het beheer van digitale dynamische content, hoeven we u niet meer voor te stellen wordt niet langer gepresenteerd. D3CK is meer dan enkel een platform, het is ook een de belofte aan adverteerders om meerdere data bronnen (owned en third-party data) gemakkelijk te kunnen integreren voor creatieve en doeltreffende DOOH-campagnes. Niets weerhoudt u voortaan om volledig te gaan voor Terug naar dynamische campagnes, cases gericht op de beste consumentenervaring en de grootste impact!
Door eigen data in D3CK te integreren, heeft Bike for Brussels, een initiatief van Brussel Mobiliteit, de duizenden automobilisten die de Van Praet-brug oversteken met een krachtige informatieve boodschap gesensibiliseerd. Op het scherm van I-CONIC Van Praet ontdekten ze live het aantal fietsen dat in Brussel werden gebruikt en het gewicht aan CO2 dat werd bespaard dankzij real-time gebruikersgegevens die op een dynamische manier werden geïntegreerd in de campagne.
We herinneren ons ook de campagnes voor Magnum en Coca-Cola, die surfend op de zomergolf alleen werden uitgezonden onder bepaalde zonnige omstandigheden en boven een temperatuurdrempel, criteria die rechtstreeks in het D3CK-platform werden geconfigureerd. Een verfrissend en contextueel relevant antwoord op de behoeften van het publiek.
De Nationale Loterij heeft haar eigen data en D3CK-parameters gecombineerd met een variabele creatie afhankelijk van de datum, het verkeer langs de schermen of de evolutie van de prijzenpot. Het resultaat? Een 100% relevante campagne.
En tot slot is het onmogelijk om de ongeëvenaarde IKEA campagne niet te vermelden, de eerste DOOH-campagne waarbij de reclamedruk in real time werd aangepast in functie van de effectieve aanwezigheid van het doelpubliek nabij de schermen. Het resultaat? Optimale zichtbaarheid van haar boodschap in een relevante context, en dit op de meest gunstige momenten van de dag, afgestemd op de effectieve aanwezigheid van het doelpubliek.
Timing, locatie, omgeving, eigen data van de adverteerder: deze voorbeelden zijn slechts een glimp van de vele mogelijkheden die het D3CK-platform biedt.
Aangezien de juiste context een campagne nagenoeg 20%[1] efficiënter maakt. , is dynamic advertising daarom een absolute must in DOOH!
[1] Sources : Neuro-Insight / Adshel Live Australia
Galerij
Fotos