Clear Channel breidt haar digitaal aanbod uit in Charleroi en behoudt er haar papieren aanwezigheid dankzij het winnen van de aanbesteding van de stad.
Het meest evenwichtig en impactvol nationaal digitaal aanbod
Clear Channel zet zijn digitale ontwikkeling verder en versterkt haar DOOH-aanwezigheid in de stad Charleroi. Haar ambitie? De impact en de flexibiliteit van haar aanbod vergroten voor steeds meer gerichte en dynamischere communicatie. Het nationale bereik van de 600 schermen van het digitaal aanbod wordt met deze nieuwe uitrol uitgebreid. De out-of-home regie kan bogen op een digitale aanwezigheid voor adverteerders in meer dan 71 steden en gemeenten in het hele land.
Programmatisch adverteren vergroot sterk de mogelijkheden van DOOH
Meer DOOH betekent meer mogelijkheden voor planning en targeting. Programmatic buying wordt steeds populairder bij klanten. Dankzij de uitbreiding van digitale media op nationaal niveau is Clear Channel in staat de mogelijkheden van DOOH sterk uit te breiden om aan deze groeiende vraag te voldoen en adverteerders nog meer bereik, flexibiliteit en veelzijdigheid te bieden.
Het is vanzelfsprekend dat deze nieuwe locaties Clear Channel LaunchPAD zullen voeden, het nationaal en internationaal Programmatic Buying platform, dat in het begin van het jaar al verrijkt werd met het exclusieve universum van treinstations en zijn overdekte voetgangerspubliek, het grootste in België.
Smart City-oplossingen
Naast de digitale ontwikkeling zal Clear Channel in Charleroi ook fietsboxen plaatsen, beveiligde stallingen voor fietsen. Als voorkeurspartner voor de realisatie van de slimme stad van morgen werkt het bedrijf samen met steden en gemeenten om hun bevolking nuttige diensten aan te bieden
Baudouin van de Berg, Sales Director Clear Channel, besluit: « We hebben ambitieuze doelstellingen om de toekomst van media te creëren. Door de grenzen van flexibiliteit te verleggen en onze klanten doeltreffende en strategisch geplaatste digitale oplossingen te bieden. Onze ontwikkelingsstrategie is duidelijk gebaseerd op een homogene nationale dekking in plaats van een concentratie in enkele steden en dit om zo goed mogelijk aan de behoeften van onze klanten te voldoen.