Ter gelegenheid van de eindejaarsfeesten heeft Clear Channel haar digitale schermen omgetoverd tot een unieke ruimte om berichten te delen, waarin de wensen van haar klanten in het hele land centraal stonden.
Om haar partners te bedanken voor hun toewijding gedurende 2024, bood Clear Channel hen de mogelijkheid om hun feestelijke boodschappen op grote schaal te verspreiden via de digitale schermen in de straten en stations van heel België. Dankzij een speciaal platform kon elke deelnemer zijn boodschap personaliseren door een video of foto toe te voegen, waarmee originele wensen werden gecreëerd die aansloten bij hun voorkeuren en gekozen geografische regio.
De kracht van digitaal om te verbinden
Door haar schermen te transformeren tot een gigantisch canvas van expressie toont Clear Channel aan hoe digital out-of-home verder kan gaan dan reclame en een middel kan zijn voor verbinding en emotie.
Door het gebruik van een personalisatieplatform benadrukte Clear Channel de impact van het digitale bij de creatie van unieke en boeiende boodschappen. Door deze mogelijkheid aan haar klanten aan te bieden, herbevestigde het bedrijf haar streven om creativiteit, innovatie en samenwerking centraal te stellen in haar acties.
“2024 was een opmerkelijk jaar dankzij onze klanten en partners. We wilden hen op een unieke en persoonlijke manier in de schijnwerpers zetten en bedanken voor hun keuze en loyaliteit, door onze schermen om te toveren tot een enorme collectieve digitale wenskaart,” zegt Baudouin van de Berg, Sales Director Clear Channel Belgium.
Een voorproefje van 2025: The Right Choice
Dit initiatief maakt deel uit van een bredere strategische visie voor 2025, gekarakteriseerd door het concept Making the Right Choice. Met behulp van digitale, innovatieve en verantwoorde oplossingen wil Clear Channel haar rol als onmisbare partner versterken bij het maken van keuzes met daadwerkelijke en positieve impact.
Foto’s