RMB, de VAR en Clear Channel werken samen voor de derde editie van de “Goal of the Day” ter gelegenheid van het UEFA EURO 24. Een unieke multimedia-ervaring die de mooiste doelpunten van de competitie in de kijker zet, gesponsord door MediaMarkt.
Sinds de start van het EK biedt de samenwerking tussen RMB, de VAR en Clear Channel voetballiefhebbers een meeslepende ervaring met MediaMarkt: herbeleef de mooiste doelpunten en hoogtepunten van het UEFA EURO 2024, aangeleverd door de RTBF en de VRT, de dag na de wedstrijd op het digitale netwerk van Clear Channel. Dit ambitieuze project strekt zich uit over het ganse land en stelt MediaMarkt in staat een creatieve en impactvolle campagne te voeren rond een belangrijk sportevenement.
Elke dag kunnen de kijkers de adrenaline van de wedstrijden van de vorige dag herbeleven op de digitale schermen van Clear Channel, zowel in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest als in de grote steden en stations van Vlaanderen en Wallonië. De hoogtepunten van de wedstrijden worden in een 6-secondenformaat uitgezonden, met een sterke aanwezigheid van MediaMarkt aan het begin en het einde van de uitgezonden beelden. Deze samenwerking tussen de verschillende mediaregies illustreert perfect de complementariteit van de verschillende communicatiekanalen die adverteerders in staat stelt haar doelgroep de hele dag door en op nationale schaal te bereiken.
De actie loopt tot 15 juli, de dag na de afsluiting van het UEFA EURO 2024, en is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen MediaMarkt, Dentsu, RMB, de RTBF, de VAR, de VRT en Clear Channel.
Foto’s