Na de gepersonaliseerde Nutella potten met naametiketten gaan Nutella, Clear Channel en Blue 449 een stap verder. Nutella lanceert onder het motto “Omdat elk mens uniek is” 850.000 potten die er allemaal verschillend uitzien. Blue 449 is verantwoordelijk voor de media strategie en heeft heel bewust gekozen om de digitale schermen van Clear Channel, de City Play op te nemen in de media mix. “We zochten een krachtig visueel medium, complementair met TV, dat snel awareness opbouwt tijdens peakmomenten waarbij frequentie wordt gegarandeerd”, zegt Matthias Langenaeker, media planner Blue 449.
Sascha Van der Borght, MD Blue 449 gaat verder: “we hebben het creatief bureau en Ferrero ook doelbewust gewezen op de sterke visuele opportuniteiten die de City Play biedt, zeker wanneer mensen in de eindeloze files staan.”
De campagne vond plaats van 27 februari tot 5 maart, en is het resultaat van een samenwerking tussen Ferrero, Blue 449, Havas Worldwide, Outsight en Clear Channel.
Galerie
Photos