Als wereldwijde partner van de Olympische Spelen viert Samsung de lancering van de Galaxy Z Flip6 met een volledig innovatieve digitale out-of-home (DOOH) campagne ter ere van de Belgische atleten, in samenwerking met Clear Channel. Onder het motto “Go Team Belgium #FlipTheWave” nodigt Samsung het publiek uit om dankzij geavanceerde technologieën, een interactieve ervaring te beleven op de straat- en stationsschermen in het hele land
Een primeur: een gigantische en interactieve menselijke golf
Het middelpunt van deze campagne is een geanimeerde spot die een gigantische menselijke golf voorstelt ter ere van de Belgische atleten en tevens doet denken aan de beweging van de nieuwe Galaxy Z Flip6. Toeschouwers worden uitgenodigd om een QR-code te scannen die in de spots wordt getoond en zo hun foto door te sturen om deel te nemen aan deze interactieve golf ter ondersteuning van Team Belgium. Dankzij AI-technologieën die vergelijkbaar zijn met die van de Galaxy Z Flip6, kan elke supporter zijn foto in de spot zien alsof hij deel uitmaakt van de golf in een stadion, waardoor een echte band met het product wordt gecreëerd.
Naast deze aantrekkelijke ervaring heeft Samsung de terugkeer naar de Olympische Spelen in Parijs van de Belgische delegatie uitbundig gevierd. Bij hun aankomst op het station van Brussel-Zuid werden de atleten van Team Belgium enthousiast onthaald door alle digitale schermen van Billboard Live Station & Station Live die hiervoor speciaal aan hen gewijd waren. Met dit initiatief benadrukte Samsung de steun aan het Belgische team en vierde hun olympische prestaties.
De actie loopt tot 12 augustus en is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Samsung, Space, AdSomeNoise, Billups en Clear Channel. Een campagne die creativiteit, innovatieve technologie en emoties combineert om het publiek een gedenkwaardige en boeiende ervaring te bieden.
Foto’s