FCA Fleet (Fiat, Jeep, Alfa Romeo) innoveert met een real-time campagne over haar promoties op de I-CONIC Delta van Clear Channel. De zowat 35.000 pendelaars die dagelijks deze verkeersas nemen, kunnen er het totale kortingscijfer op ontdekken van de adverteerders resterende modellen. FCA Fleet kan namelijk haar kortingen live aanpassen op het scherm, door eigen gegevens te integreren met de gegevensstroom op het platform waarop Clear Channel de inhoud beheert.
Overal toegankelijk, 24/7 en gebruiksvriendelijk, dankzij dit platform kan de adverteerder haar digitale creatie in real time aanpassen met uiterst doelgerichte boodschappen die contextueel relevant zijn.
Deze intelligente inhoud wordt gecreëerd op basis van bestaande data of data afkomstig van de adverteerder, en kan op alle digitale dragers van Clear Channel worden uitgezonden. Het resultaat : een dynamische campagne voor een doelgerichte communicatie.
De campagne vindt plaats van 23 april tot 6 mei op de I-CONIC Delta en is het resultaat van een samenwerking tussen FCA Fleet, Outsight, Space en Clear Channel.
Galerie
Photos