Clear Channel denkt steeds groter en onthult een gloednieuw extra groot digitaal formaat!
Sinds enkele dagen kunnen voorbijgangers en automobilisten de nieuwe City Play XL ontdekken in de straten van de hoofdstad. Deze schermen van 8 m², strategisch geplaatst op verkeersassen, zijn een must dankzij hun impactvolle formaat. Ze zijn voortaan te zien in de winkelstraten van de Alsembergse-, Waterloo- en Waversteenweg, evenals aan het viaduct Herrmann-Debroux bij de oprit van de E411, die dagelijks door tienduizenden pendelaars wordt gebruikt.
In de komende weken zullen er nog meer City Play XL’s worden bijgeplaatst, waardoor onze digitale dekking in de 19 Brusselse gemeenten zal worden versterkt.
Baudouin van de Berg concludeert :
“Clear Channel’s digitale aanbod blijft uitbreiden met de introductie van een nieuw 8m² portret formaat, gelijkvormig aan ons DOOH aanbod City Play 2m², voor nog meer impact op strategische locaties in de hoofdstad. DOOH biedt een grote flexibiliteit in mediaplanning en buying, met name via ons programmatie LaunchPAD-aanbod, voor dynamische communicatie in real time die steeds relevanter wordt!”
Galerie
Photos