De zomer die voor ons ligt zal waarschijnlijk in veel opzichten bijzonder zijn, met een steeds grotere behoefte aan relevante communicatie. De zomer is ongetwijfeld HET seizoen om de naamsbekendheid te vergroten door dynamische en impactvolle DOOH-campagnes.
Tijd, locatie, omgeving, nieuws of adverteerders specifieke gegevens: er zijn veel mogelijkheden om dynamische boodschappen te ontwikkelen. En D3CK, het platform om deze dynamische en impactvolle content te beheren, is zeer toegankelijk om te gebruiken. Waarom niet een gepersonaliseerde boodschap gebruiken op een specifiek moment van de dag, wanneer u weet dat de vraag naar het product of de dienst in kwestie groot is?
Wanneer je weet dat een contextueel relevante omgeving de effectiviteit van een campagne aanzienlijk verhoogt, blijkt het gebruik van dynamische reclame een must te zijn in DOOH. Uit de laatste studie ‘The Moments of Truth‘ blijkt dat de contextuele relevantie van DOOH de doeltreffendheid ervan met +17% verhoogt.
Deze adverteerders hebben dit begrepen!
Havaianas
Havaianas
Havaianas heeft deze zomer aan de kust de temperatuur flink doen stijgen met zijn dynamische campagne. Zonneschijn en hoge temperaturen? De ideale gelegenheid om de beroemdste teenslippers aan te trekken.
Delhaize
Delhaize
De zon schijnt, de temperatuur stijgt – Warm het vlees op! Het is barbecuetijd met de dynamische DOOH-campagne voor Delhaize België, die alleen in de zomer wordt getoond.
Nespresso
Nespresso
Met het uitzenden van de spot op een selectie van schermen in de buurt van zijn boetiek biedt Nespresso een verfrissend moment aan voor koffie-liefhebbers door hen uit te nodigen om Nespresso on Ice, de limited edition ijskoffie, te ontdekken.
Ben & Jerry’s
Ben & Jerry’s
IJs, de onvermijdelijke verfrissende pauze op een warme dag op het strand. Ben & Jerry’s heeft dit begrepen door zijn spot uit te zenden in specifieke zonnige omstandigheden en boven een bepaalde temperatuur.
Coca-Cola
Coca-Cola
Coca-Cola bepaalt het weer met een real-time campagne. De dynamische campagne strekt zich uit van de kust tot onze hoofdstad en wordt gelinkt aan real-time data die het lokale weer van minuut tot minuut nauwkeurig in kaart brengt.
Magnum
Magnum
Wie “hitte” zegt, zegt natuurlijk ook “ijsjes”. Magnum surft op deze trend met een dynamisch campagne gekoppeld aan gunstige weersomstandigheden. Wanneer de thermometer een bepaalde temperatuur overschrijdt en de zon verschijnt, wordt de campagne geactiveerd.
Duvel
Duvel
Met zijn variabele digitale creaties afhankelijk van het tijdstip van het aperitief of de uitgaansavond, op de digitale ‘Nightlife’ cluster, heeft Duvel perfect het juiste moment en de juiste plaats gekozen om potentiële ‘nightlife’ consumenten aan te trekken.
Hoegaarden
Hoegaarden
Met een creatie speciaal ontworpen voor het scherm op het Lichttorenplein, het beroemde roze plein waar een fontein in de kleuren van het Rosé-bier spuit, biedt Hoegaarden een contextueel relevante booschap voor een doeltreffende campagne en een onmiddellijke betrokkenheid bij het publiek.
Galerie
Photos