Een goed ontwerp is cruciaal en maakt vaak het verschil in een reclamecampagne. Share this post Share on FacebookShare on Facebook Share on XShare on X Pin itShare on Pinterest Share on LinkedInShare on LinkedIn Related PostsNestlé zegt dank u wel met Clear Channel met de allereerste affichagecampagne in 100% recycleerbaar papier22 januari 2023Kick OOHff your winter – Halloween9 september 2022RMB, Var en Clear Channel slaan de handen ineen voor de ‘Goal of the Day’14 juli 2022Elton John AIDS Foundation, Clear Channel en Ogilvy UK lanceren LGBT-QR Codes, een nieuw innoverend fondsenwervingsplatform22 juni 2022Summer Hot Packs13 mei 2022Tweede leven voor Belfius megabanners met Urban Media6 mei 2022
Nestlé zegt dank u wel met Clear Channel met de allereerste affichagecampagne in 100% recycleerbaar papier22 januari 2023
Elton John AIDS Foundation, Clear Channel en Ogilvy UK lanceren LGBT-QR Codes, een nieuw innoverend fondsenwervingsplatform22 juni 2022