Over een paar weken zal de activiteit geleidelijk aan herstellen. Levendige voetpaden, toenemende mobiliteit en ons sociaal leven komt weer op gang. Beetje bij beetje komen we terug tot een nieuwe werkelijkheid. Meer dan ooit is het tijd om het vertrouwen bij de consument te heropbouwen.
In deze periode van onzekerheid is één ding zeker: het is belangrijk dat merken in dit nieuwe landschap aanwezig zijn en profiteren van deze periode van kans en vernieuwing om het publiek te bereiken bij de invoering van een nieuwe levensstijl en consumptiegewoonten.
Na weken van opsluiting zullen velen van hun herwonnen vrijheid genieten en weer uit gaan. Dit zal een belangrijke sociale en culturele vernieuwing zijn, waarbij de out-of-home reclame een uiterst belangrijke speler kan zijn. De alom aanwezige out-of-home is zeker één van de meest effectieve manieren om het publiek buitenshuis te bereiken met behulp van nabijheid, flexibiliteit en creativiteit.
Wilt u onze aanbiedingen voor herlancering ontdekken? Contact opnemen: Laurence.Waegemans@clearchannel.be