Conservation International en Clear Channel bundelen hun krachten tijdens COP26
Conservation International lanceert in samenwerking met Clear Channel een nieuwe wereldwijde out of home (OOH)…
Conservation International lanceert in samenwerking met Clear Channel een nieuwe wereldwijde out of home (OOH)…
Een nieuwe generatie fietsen neemt de steden Brussel, Antwerpen en Luik stormenderhand over in de…
In de aanloop naar COP26 over het klimaat bevestigt Clear Channel opnieuw haar inzet voor…
Clear Channel’s DOOH-inventaris is nu beschikbaar voor ‘programmatic buying’ via LaunchPAD, het strategisch platform voor…
Omdat borstvoeding geven gewoon je baby voeden is, steunt Clear Channel de campagne die DDB…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek onze nieuwste (D)OOH-campagnes en gloednieuwe schermen!
In haar laatste OOH-campagne nodigt KBC Brussels u uit om tijd en geld te besparen…
De beste Coca-Cola ooit? Coca-Cola zero sugar nodigt u uit om het uit te proberen…
Clear Channel heeft zopas de aanbesteding voor de exploitatie van advertentieruimte in de Belgische treinstations…
Op de 5e verjaardag van de aanslagen in Parijs/St Denis, Brussel en Nice en de…
Clear Channel steunt de nationale inzamelingsactie van het Rode Kruis voor de slachtoffers van de…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.