Stockholm bestrijdt stress van pendelaars met gigantische DOOH tentoonstelling
Meer dan 250 digitale schermen in de Stockholmse metro vertonen nu digitale kunst in plaats…
Meer dan 250 digitale schermen in de Stockholmse metro vertonen nu digitale kunst in plaats…
De NHSBT in het Verenigd Koninkrijk (officiële gezondheidsorganisatie voor bloeddonatie en transplantatie), het creatief bureau…
Audi nodigt bezoekers van het Autosalon uit om hun eigen stijl kenbaar te maken door…
Een uitstapje naar de zon om de blauwe maandagdip te vermijden? Dit is ook wat…
De winters in Zweden zijn hard. Negatieve temperaturen kunnen fataal zijn voor mensen die op…
Clear Channel investeert steeds meer in digital out-of-home (DOOH) en stelt adverteerders zijn creatieve datamanagementplatform…
Wie “warmte” zegt, zegt natuurlijk ook “ijsjes”. Magnum surft op deze trend met een dynamisch…
FCA Fleet (Fiat, Jeep, Alfa Romeo) innoveert met een real-time campagne over haar promoties op…
Primeur in België – IKEA, Kinetic en Clear Channel lanceren de eerste DOOH-campagne waarbij ze…
Na de gepersonaliseerde Nutella potten met naametiketten gaan Nutella, Clear Channel en Blue 449 een…
Voor het tweede jaar op rij kiest Beobank voor een efficiënte geografische targeting dankzij de…
Na Brussel, Koksijde en Knokke-Heist verwelkomt Clear Channel de schermen van City Play in 3…