ShOOHw Time – Mei Campagnes 2021
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
City Play: het meest evenwichtige en doeltreffende nationale digitale aanbod Om haar digitale ambities te…
Omdat een mooi gebaar een mooi gebaar verdient ! Mooimakers bedankt en moedigt de bevolking…
Clear Channel heeft met trots de Gold Award in de categorie ‘Media Resilience’ in ontvangst…
Clear Channel toont haar steun aan de LGBTQ+ beweging tijdens Pride met een internationale OOH…
Clear Channel steunt de Think Pink sensibiliseringscampagne voor de Mammotest in Brussel en Wallonië. Momenteel…
MINI onthult zijn nieuwe speciale editie in samenwerking met MOSAERT in een innovatieve communicatie-campagne met…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
AXA Verzekeringen is terug met een krachtige premium affichagecampagne over heel België met Clear Channel…
Clear Channel bevestigt opnieuw haar inzet voor het klimaat en verzekert haar koolstofneutraliteit door het…
Clear Channel legt groendaken aan op de bushokjes van het Woodrow Wilson-plein in Gent. Deze…
Ons aanbod transformeren, ten voordele van al onze stakeholders, door data-gedreven innovaties en milieu- en…