Clear Channel lanceert zijn Black Friday
Black Friday – HET moment van het jaar om de beste deals te krijgen. Dit…
Black Friday – HET moment van het jaar om de beste deals te krijgen. Dit…
Velo Antwerpen, het deelfietssysteem van Clear Channel, ontving het referentiebewijs van Inclusieve Onderneming 2020! Met…
BMW stapt uit het kader en onthult het silhouet van zijn krachtige coupé in een…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
ALDI is er trots op vers Belgisch kwaliteitsvlees aan te bieden en toont dit in…
AXA gaat buiten het kader en nodigt uit om zichzelf vol vertrouwen te overtreffen! Met…
Van de reuzebanner die vervuilende uitstoot filtert tot gerecycleerde zakken: de campagne Love Beauty &…
Campari engageert zich voor de Belgische kunstwereld en onthult een ongeziene Artvertising OOH-campagne in gans…
“Eet beter. Betaal minder.” is de boodschap die centraal staat in de nationale OOH-campagne van…
Eten bestellen op straat is nog nooit zo makkelijk geweest met McDonald’s. Dankzij het speciaal…
Het publiek is er en altijd in beweging. Merken keren terug in het stadslandschap. Ze…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…