Pionier in het gebruik van AR met de Kikkoman-campagne in Denemarken
Deze zomer heeft in Denemarken de AR (Augmented Reality) voor het eerst het OOH-gebied overgenomen…
Deze zomer heeft in Denemarken de AR (Augmented Reality) voor het eerst het OOH-gebied overgenomen…
De laatste maanden zijn er nieuwe medewerkers bijgekomen en is er talent ontwikkeld binnen het…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Voormalig COO Clear Channel Europe, Tom Motmans verhuist naar Latijns-Amerika, waar hij zal fungeren als…
In deze onzekere tijden doet Coca-Cola een collectieve oproep om “open te zijn, zoals nooit…
Een hittegolf? Test Aankoop helpt u het hoofd koel te houden dankzij een dynamische campagne…
Mastercard lanceert contactloze betaling op de kusttram. Voor de gelegenheid krijgt elke zaterdag in augustus…
De World Out of Home Organization [WOO] lanceert een wereldwijde Digital Out of Home campagne…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Het Out of Home-publiek is terug, en de merken ook! Van de Belgische kust tot…
De Covid-crisis19 heeft de eenzaamheid van de bejaarden diepgaand versterkt. Om dit sociale isolement te…
Met #PositiveBanking lanceert BNP Paribas Fortis een nieuwe imagocampagne. Het opzet? Tonen hoe de bank…