McDonald’s lanceert de eerste vocale schermen in Spanje met Clear Channel
Eten bestellen op straat is nog nooit zo makkelijk geweest met McDonald’s. Dankzij het speciaal…
Eten bestellen op straat is nog nooit zo makkelijk geweest met McDonald’s. Dankzij het speciaal…
Het publiek is er en altijd in beweging. Merken keren terug in het stadslandschap. Ze…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Deze zomer heeft in Denemarken de AR (Augmented Reality) voor het eerst het OOH-gebied overgenomen…
De laatste maanden zijn er nieuwe medewerkers bijgekomen en is er talent ontwikkeld binnen het…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
Voormalig COO Clear Channel Europe, Tom Motmans verhuist naar Latijns-Amerika, waar hij zal fungeren als…
In deze onzekere tijden doet Coca-Cola een collectieve oproep om “open te zijn, zoals nooit…
Een hittegolf? Test Aankoop helpt u het hoofd koel te houden dankzij een dynamische campagne…
Mastercard lanceert contactloze betaling op de kusttram. Voor de gelegenheid krijgt elke zaterdag in augustus…
De World Out of Home Organization [WOO] lanceert een wereldwijde Digital Out of Home campagne…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…