Wees het gezicht van de Audi A1 campagne in DOOH
Audi nodigt bezoekers van het Autosalon uit om hun eigen stijl kenbaar te maken door…
Audi nodigt bezoekers van het Autosalon uit om hun eigen stijl kenbaar te maken door…
Een uitstapje naar de zon om de blauwe maandagdip te vermijden? Dit is ook wat…
2018, een innovatief en inspirerend jaar voor Clear Channel et Urban Media. Herbeleef de hoogtepunten…
De winters in Zweden zijn hard. Negatieve temperaturen kunnen fataal zijn voor mensen die op…
Op zoek naar een verrassend geschenk zonder de stress van het winkelen? De Nationale Loterij…
De Marcolini boetiek toont zijn rondingen en hult zich opnieuw in een legendarische feestelijke outfit,…
Sinds begin december nodigt Leffe het publiek uit om zijn verschillende variëteiten te proeven in…
Kunstenaar Martin Firrell is al een aantal jaren in residentie bij Clear Channel UK met…
Leonidas lanceert de gelimiteerde editie van de nieuwe Manon Ruby en denkt groots bij de…
H&M en Moschino onthullen hun nieuwe Moschino [tv] H&M capsule met een XXL ultra bling…
Clear Channel investeert steeds meer in digital out-of-home (DOOH) en stelt adverteerders zijn creatieve datamanagementplatform…