Urban Media : Farniente XXL voor Corona
Corona dompelt het publiek onder in zijn universum ‘farniente’ aan de hand van een gigantische…
Corona dompelt het publiek onder in zijn universum ‘farniente’ aan de hand van een gigantische…
Gisterenavond vond de Cubanisto Party plaats voor de aankondiging van zijn samenwerking met het populairste…
Voor de derde keer kiest Pierre Marcolini voor Urban Media om haar beroemde boetiek in…
Belgen terug met de natuur verbinden – dat is het objectief van de laatste campagne…
FCA Fleet (Fiat, Jeep, Alfa Romeo) innoveert met een real-time campagne over haar promoties op…
Primeur in België – IKEA, Kinetic en Clear Channel lanceren de eerste DOOH-campagne waarbij ze…
Met Pasen in zicht wilde Leonidas het Belgische publiek graag verwennen en heeft het 6…
Na de gepersonaliseerde Nutella potten met naametiketten gaan Nutella, Clear Channel en Blue 449 een…
Voor het tweede jaar op rij kiest Beobank voor een efficiënte geografische targeting dankzij de…
Na Brussel, Koksijde en Knokke-Heist verwelkomt Clear Channel de schermen van City Play in 3…
Om de Fly Me To The Moon collectie te promoten, hult de Marcolini boetiek zich…
Weinig inspiratie voor uw kerstinkopen of geen tijd om de winkels in te duiken ?…