De kracht van data voor (D)OOH campagnes
In oktober vorig jaar creëerde TBWA, in samenwerking met Outsight en PHD Media, een campagne…
In oktober vorig jaar creëerde TBWA, in samenwerking met Outsight en PHD Media, een campagne…
Clear Channel heeft Bronze gewonnen in de categorie Media Sales House (Leader) en Gold in…
De Duitse Nationale Dienst voor Toerisme promoot duurzamer en milieuvriendelijker toerisme met zijn campagne “…
Nintendo heeft, via Initiative, Urban Media ingeschakeld om een meeslepende reclamecampagne te creëren voor de…
JLR presenteert zijn nieuwe Defender Plug-in Hybrid in een indrukwekkende out-of-home campagne voor moderne avonturiers.…
Clear Channel, een van de grootste buitenreclamebedrijven ter wereld, heeft de aanbesteding gewonnen voor de…
Bebat lanceert samen met Clear Channel en Urban Media een grote activatiecampagne voor haar nieuwe…
Opvallende out-of-home campagne voor Jupiler 0,0% met Urban Media! Enkele dagen geleden werd het Brusselse…
Guaranteed Audience Digital Solutions: digitale out-of-home packages met verschillende mediadruk om zo goed mogelijk aan…
Vorige zomer kondigde Google de integratie van DOOH in zijn DV360-platform aan. Adjust en Clear…
Clear Channel betuigt zijn steun aan het Consortium 12-12 door massaal de oproep tot solidariteit…
Als voorkeurspartner voor intermodaliteit draagt Clear Channel hieraan bij, in nauwe samenwerking met de NMBS,…