DOOH programmatic aanbod komt in treinstations met Clear Channel
Na de straat stelt Clear Channel nu zijn exclusieve DOOH-inventaris in treinstations beschikbaar voor programmatic…
Na de straat stelt Clear Channel nu zijn exclusieve DOOH-inventaris in treinstations beschikbaar voor programmatic…
Clear Channel zet zijn digitale expansie voort om de impact en de flexibiliteit van zijn…
Clear Channel denkt steeds groter en onthult een gloednieuw extra groot digitaal formaat! Sinds enkele…
Tik tak, het aftellen naar Kerstmis bij Bol.com is begonnen met een dynamische digitale campagne…
Conservation International lanceert in samenwerking met Clear Channel een nieuwe wereldwijde out of home (OOH)…
Clear Channel’s DOOH-inventaris is nu beschikbaar voor ‘programmatic buying’ via LaunchPAD, het strategisch platform voor…
Op de 5e verjaardag van de aanslagen in Parijs/St Denis, Brussel en Nice en de…
Clear Channel steunt de nationale inzamelingsactie van het Rode Kruis voor de slachtoffers van de…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? 🔦Spotlights op onze laatste (D)OOH campagnes en onze nieuwe schermen.
Het is een première. De RTBF, Clear Channel en RMB slaan de handen in elkaar…
City Play: het meest evenwichtige en doeltreffende nationale digitale aanbod Om haar digitale ambities te…
Clear Channel toont haar steun aan de LGBTQ+ beweging tijdens Pride met een internationale OOH…