Pionier in het gebruik van AR met de Kikkoman-campagne in Denemarken
Deze zomer heeft in Denemarken de AR (Augmented Reality) voor het eerst het OOH-gebied overgenomen…
Deze zomer heeft in Denemarken de AR (Augmented Reality) voor het eerst het OOH-gebied overgenomen…
Effectief, creatief, inspirerend of intrigerend? Ontdek het overzicht van onze laatste (D)OOH campagnes in beeld…
In deze onzekere tijden doet Coca-Cola een collectieve oproep om “open te zijn, zoals nooit…
Een hittegolf? Test Aankoop helpt u het hoofd koel te houden dankzij een dynamische campagne…
Mastercard lanceert contactloze betaling op de kusttram. Voor de gelegenheid krijgt elke zaterdag in augustus…
De World Out of Home Organization [WOO] lanceert een wereldwijde Digital Out of Home campagne…
De Covid-crisis19 heeft de eenzaamheid van de bejaarden diepgaand versterkt. Om dit sociale isolement te…
Het ziekenhuispersoneel is een echte nationale held geworden. Het initiatief #YouCareWeCare wil deze helden bedanken…
Na weken van opsluiting kunnen we eindelijk geleidelijk aan onze geliefden weer ontmoeten. Een zeer…
De zomer die voor ons ligt zal waarschijnlijk in veel opzichten bijzonder zijn, met een…
De lancering van ‘s werelds meest diepgaande studie over de kracht van relevantie in Out…
Boodschappen van liefde en eensgezindheid die door het grote publiek worden gecreëerd, worden over de…